جستجوی محصول
سبد خرید
انتخاب محدوده

موقعیت مکانی آدرس جدید را مشخص کنید.

مشخصات گیرنده

آدرس گیرنده

حذف آدرس

آیا از حذف آدرس انتخاب شده مطمئن هستید؟

سوالات متداول

پاسخ سوال خود را در کوتاه ترین زمان از میان پرتکرارترین سوالات پرسیده شده پیدا کنید.
سوالات متداول

دسته بندی سوالات

چطور در وب سایت ثبت نام کنم؟

جهت ثبت نام در وب سایت افرنگ استور کافیست از منو وب سایت بر روی آیکون ثبت نام کلیک کنید.در صفحه جدید شماره تلفن همراه خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید و بر روی دکمه ورود کلیک کنید.در این صفحه فقط کافیست کد تاییدیه پیامک شده از طرف افرنگ به شماره همراهتان را در قسمت مربوطه وارد کنید و بر ....

ادامه مطلب

چرا شهدک ؟

چرا از شهدک خرید می‌کنیم؟1. تست رایگان محصولات قبل از خریدوقتی می‌خواهیم محصولی را بخریم، اغلب دغدغه داریم که قبل از خرید بتوانیم کیفیت آن را امتحان کنیم تا از ارزش محصول مطمئن شویم. متأسفانه، تعداد کمی از فروشندگان حاضرند محصولاتشان را به صورت رایگان برای تست به مشتریان ارائه د....

ادامه مطلب

امکان ارسال به سرتاسر ایران وجود دارد؟

بله، شما مشتریان عزیز در هرکجای ایران که هستید بدون هیچگونه محدودیتی می توانید از خدمات فروشگاه شهدک استفاده کرده و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. این محصول ظرف کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.محصولات شهدک طبیعی و موثر در تقویت سیستم بدن بوده و با خیالی آسوده می توانید از م....

ادامه مطلب

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

سفارش ها در شهدک از 2 روش پیگیری می‌شوند:پس از ثبت سفارش شهدک با ارسال پیامک های مختلف شما را از وضعیت سفارش آگاه می سازد به طوری که در طول بازه زمانی ثبت سفارش تا تحویل سفارش، شما در جریان تمامی جزئیات و مراحلی که کالا خریداری شده طی می کند قرار خواهید گرفت.در شهدک امکان پیگیری سفار....

ادامه مطلب

سفارشات به چه شیوه ای ارسال می شوند؟

در شهدک ما سفارش ها رو معمولا با دو روش ارسال می کنیمپست که برای سفارش های بیرون از شهر هستند.پیک و سرویس های درون شهری....

ادامه مطلب

پس از ثبت نهایی سفارشم، چه زمانی آن را تحویل میگیرم؟

پس از ثبت نهایی سفارش حداکثر 24 ساعت کاری زمان لازم است تا سفارش شما توسط تیم شهدک تایید شود. بعد از تایید سفارش زمان تحویل به 2 موضوع به صورت مستقیم بستگی دارد این دو موضوع به شرح زیر می باشند:نشانی در شهر های تهران و کاشان باشد!اگر در این دو شهر ساکن باشید حداکثر ظرف دو روز کاری سفارش ه....

ادامه مطلب

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

خرید از فروشگاه شهدک به 2 روش حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد.در روش تلفنی با تماس کارشناسان شهدک می توانید محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید.در روش آنلاین یعنی خرید از وب سایت شهدک ، هیچ محدودیت زمانی و مکانی رو به روی شما نیست و می توانید هر لحظه که بخواهید خرید خود را انجام دهید.....

ادامه مطلب

چطور میتوانم با حساب کاربری خودم برای شرکت یا ارگان حقوقی خرید کنم؟

جهت خرید برای ارگان حقوقی و دریافت گواهی ارزش افزوده ابتدا می بایست به روش زیر اطلاعات حقوقی خود را وارد نمایید.وارد حساب کاربری خود شوید.وارد بخش مشخصات فردی شوید.سپس با ورود به بخش مشخصات حقوقی اقدام به تکمیل اطلاعات مورد نیاز جهت اخذ فاکتور رسمی نمایید.چنانچه از صحت اطلاعات وارد شده اط....

ادامه مطلب

برای خرید از شهدک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، در فروشگاه شهدک امکانات زیادی برای راحتی شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است. افرنگ به هیچ وجه شما را مجبور به عضویت در وب سایت نمی کند، به طور کل جهت خرید محصول از شهدک راه های زیر پیش روی شماست:خرید از وب سایت شهدک لازمه خرید از وبسایت شهدک عضویت در آن است چرا که اطلاعات شما عضوی....

ادامه مطلب

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، بنا به هر دلیلی اگر امکان استفاده از وب سایت شهدک را نداشتید، می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید. پس از برقراری ارتباط تلفنی با شهدک مراحل زیر جهت تکمیل روند سفارش پیش روی شماست:ارائه مشاوره و راهنمایی های هدفمند کارشناسان افرنگ جهت انتخاب بهترین رویکرد به منظور رفع نیاز ش....

ادامه مطلب

از چه روشهایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

پرداخت سفارش ها در فروشگاه شهدک به 2 روش زیر انجام می شود.درگاه های پرداخت وب سایتیکی از ساده ترین و متداول ترین روش های پرداخت، پرداخت به وسیله درگاه های موجود در وب سایت می باشد. برای استفاده از این روش کافیست مراحل ثبت سفارش خود را در وب سایت تکمیل کرده و در نهایت یکی از درگاه های موجو....

ادامه مطلب

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

چنانچه شرایط فوق اتفاق افتاده است یعنی مشکلی در درگاه بانکی به وجود آمده ولی جای هیچ نگرانی نیست، مبلغ پرداخت شده حداکثر تا 48 ساعت آینده به حساب شما واریز خواهد شد.لازم به ذکر است وقوع این مشکل ناشی از درگاه بانکی است و بدین معنی می باشد که سفارش شما با موفقیت در فروشگاه شهدک ثبت نشده اس....

ادامه مطلب

چطور در شهدک سفارش خود را ثبت کنم؟

پس از پیدا کردن محصول مورد نظر آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.وارد سبد خرید خود شوید، در این قسمت می توانید جزئیات محصول انتخاب شده را مشاهده کنید و در صورت نیاز تعداد آن را کم یا زیاد کنید.با کلیک بر روی دکمه ادامه و پرداخت وارد صفحه جدیدی می شوید که در آن نحوه ارسال محصول مشخص می شود.....

ادامه مطلب

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید.وارد بخش سفارش‌ها شوید.سفارشی را که قصد دریافت فاکتور آن را دارید پیدا کرده و بر روی جزئیات سفارش کلیک کنید.در صفحه جزئیات سفارش می توانید شرح کاملی از سفارش خود را مشاهده کنید و با کلیک بر روی دکمه مشاهده فاکتور اقدام به دریافت فاکتور نمایید.....

ادامه مطلب

چه طور می توانم محصول مورد نظرم را پیدا کنم؟

به دلیل ساختار صحیح وب سایت شهدک پیدا کردن محصول مورد نظر شما کار دشواری نیست همچنین راه های زیادی برای رسیدن به آن وجود دارد.با استفاده از منو وب سایت می توانید تمامی دسته بندی های محصولات را به صورت سلسله مراتبی ببینید، این ساختار به شما کمک می کند تا دسته بندی محصول یا محصولاتی که به د....

ادامه مطلب

می توانم شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش معرفی کنم؟

بله، در فروشگاه شهدک این امکان برای شما فراهم است تا در صورت نیاز شخصی به جز خودتان را به عنوان تحویل گیرنده سفارش قرار دهید. به منظور استفاده از این قابلیت کافیست مراحل زیر را طی کنید:وارد حساب کاربری خود شوید.از قسمت آدرس ها بر روی افزودن آدرس جدید کلیک کنید.تمامی مراحل دقیقا مثل ثبت آد....

ادامه مطلب

چطور کلمه عبور خود را بازیابی کنم؟

چنانچه بنا به هر دلیلی کلمه عبور فعلی خود را فراموش کرده بودید جهت بازیابی آن کافیست مراحل گفته شده را طی کنید، لازم به ذکر است حتی با فراموشی کلمه عبور می توانید با استفاده از شماره تلفن همراه وارد پنل کاربری خود شوید.پس از وارد شدن به صفحه ورود بر روی گزینه ورود با نام کاربری کلیک کنید.....

ادامه مطلب

چطور مشخصات کاربری و ایمیلم را ویرایش کنم؟

وارد پنل کاربری خود شوید.پس از ورود به حساب کاربری خود وارد بخش مشخصات فردی شوید.در حال حاضر شما داخل بخش مشخصات حقیقی هستید و می توانید اقدام به ویرایش فیلدهایی از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت، تاریخ تولد، شماره موبایل، ایمیل، شغل، نام تجاری، تلفن ثابت محل کار و آدرس محل کار کن....

ادامه مطلب

چطور در حساب کاربری آدرسم را ثبت یا ویرایش کنم؟

وارد پنل کاربری خود شوید.پس از ورود به حساب کاربری خود وارد بخش آدرس‌ها شوید.در صورتی که خواهان ثبت آدرس جدید هستید روی دکمه افزودن آدرس جدید کلیک کنید. در صفحه باز شده موقعیت مکانی دقیق خود را بر روی نقشه مشخص کنید سپس روی دکمه تایید و ادامه کلیک کنید.در صفحه جدید در صورتی که تا ب....

ادامه مطلب

چطور کلمه عبور امن ایجاد کنم؟

برای ایجاد کلمه عبور قدرتمند مسیر آسانی را در پیش رو دارید صرفا کافیست به موارد گفته شده در این بخش عمل کنید.ابتدا برای ایجاد یا تغییر کلمه عبور، از داخل پنل کاربری وارد بخش تغییر کلمه عبور شوید.در صورتی که قبلا رمز عبور برای اکانت خود گذاشته بودید جهت تغییر آن می بایست کلمه عبور فعلی خود....

ادامه مطلب